Uroczystość zakończenia roku szkolnego była pełna wzruszeń, a jednocześnie radości. Mury naszej szkoły opuścili ósmoklasisci, którzy, w części artystycznej, w zabawny sposób przedstawili zajęcia lekcyjne.Była radość, były łzy, nagrody, wyróżnienia i wspomnienia, które zostaną na lata. Życzymy wesołych, bezpiecznych i pełnych przygód wakacji.
Klocki Edukacyjne SkriKit
22.06.2023W ostatnich dniach nauki przed wakacjami uczniowie naszej szkoły bawili się ucząc edukacyjnymi klockami SkriKit. Klocki konstrukcyjne to świadome narzędzie do rozbudowy i ulepszenia SkriBota. W połączeniu z Creatorem tworzyli własne kreatywne, robotyczne konstrukcje o zaawansowanych funkcjonalnościach. Klocki których brakowało nam w zestawie drukowaliśmy z wykorzystaniem drukarki 3d. To idealne narzędzie do wytłumaczenia podstaw programowania: czym są algorytmy, jakie mają cechy i jak je stworzyć.
29
160 ROCZNICA POWSTANIA STYCZNIOWEGO
16.06.2023Z okazji 160 rocznicy Powstania Styczniowego odbył się IX Rajd Rowerowy „Szlakiem Powstańców 1863 Olszowy Młyn – Kazimierz Biskupi”, którego współorganizatorami byli p. Irena Tomaszewska i Muzeum Okręgowe w Koninie. Nad bezpieczeństwem czuwała sekcja rowerowa CIKLO PTTK Konin uczestniczyło w nim 60 rowerzystów: uczniów, rodziców, sympatyków SP nr 10 i SP nr 11 w Koninie.Uczniowie złożyli kwiaty i zapalili znicze na grobach powstańców styczniowych P.K. Gorczyca z MO w Koninie udzielił ciekawej lekcji historii n/t bitwy pod Olszowym Młynem oraz bitwy pod Bieniszewem. O Bractwie świętych pięciu męczenników w Kazimierzu Biskupim opowiedział członek bractwa p. W. Dryjański z GOK.Ciekawych atrakcji dostarczyli Aeroklub i Ochotnicza Straż Pożarna w Kazimierzu Biskupim.
6
Zakończenie roku szkolnego 2022/2023
14.06.2023UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2022/2023
ODBĘDZIE SIĘ DNIA 23 CZERWCA 2023R.KLASY I – III O GODZINIE 9:00
KLASY IV – VIII O GODZINIE 10:00
MAKIETY DO ROBOTÓW VEX IQ
06.06.2023Dnia 06 czerwca odbyła się prezentacja projektu "Makiety dla robotów VEX IQ". Była ona zwieńczeniem wielotygodniowej pracy uczniów klas 7 i 8. Uczniowie konstruowali i programowali roboty w aplikacji VEXcode IQ na lekcjach informatyki, a w ramach zajęć rozwijających kreatywność uczniowie budowali dla nich tematyczne makiety. Wszystkie połączone są ze sobą różnymi elementami np. mostami, drogami, co umożliwiło im przemieszczanie w pięciu różnych obszarach: pustynia, wieś, miasto, las, łąka. Była to dla uczniów wspaniała zabawa oraz niezapomniana przygoda z nauką programowania. Uczestnicy projektu wykazali się twórczym potencjałem, ogromnym zaangażowaniem oraz niezwykłą pomysłowością czego wyrazem są skonstruowane przez nich makiety.
19.
Archiwum Aktualności
- Listopad 2024
- Październik 2024
- Wrzesień 2024
- Sierpień 2024
- Czerwiec 2024
- Maj 2024
- Kwiecień 2024
- Marzec 2024
- Luty 2024
- Styczeń 2024
- Grudzień 2023
- Listopad 2023
- Październik 2023
- Wrzesień 2023
- Sierpień 2023
- Czerwiec 2023
- Maj 2023
- Kwiecień 2023
- Marzec 2023
- Luty 2023
- Styczeń 2023
- Grudzień 2022
- Listopad 2022
- Październik 2022
- Wszystkie